Prelekcja z prawa konsumenckiego w Dziennym Domu Pobytu w Nysie
Czym tak naprawdę jest reklamacja i jakie są prawa konsumenta? Jak realizować prawa wynikające z gwarancji?
Niewystarczająca znajomość prawa konsumenckiego nadal powoduje, że seniorzy są słabszą stroną w kontaktach z przedsiębiorcami . "Bądź świadomym konsumentem - poznaj swoje prawa!" to tytuł prelekcji, która odbyła się 16. 06 br., w Dziennym Domu Pobytu im. Jerzego Kozarzewskiego w Nysie. W trakcie spotkania omawialiśmy najczęstsze i najważniejsze dla seniorów tematy konsumenckie: tryby reklamacji towaru, umowy zawierane na odległość (np. na pokazach), umowy zawierane drogą elektroniczną (np. przez telefon).
Prelekcja odbyła się w ramach projektu "Wiedza, zdrowie i uroda" realizowanego przez Regionalne Centrum Transferu Wiedzy i Technologii Innowacyjnych PWSZ w Nysie
Angelika Bielak
Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości PWSZ w Nysie
Dział Przedsiębiorczości i Rozwoju Zawodowego
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013
Inwestujemy w Twoją przyszłość