|
Publikacje |
|
|
-
Opracowanie i wdrożenie systemu informacyjnego wspierającego zarządzanie kosztami działalności promocyjnej w przedsiębiorstwie Metro-Plast , Wydawnictwo PWSZ Nysa 2015.
-
Ocena działalności promocyjnej w oparciu o strategiczną kartę dokonań&rdquo, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu, Wrocław 2013.
-
Ocena przydatności tradycyjnych modeli rachunku kosztów do specyfiki promocji , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu, Wrocław 2013.
-
Rachunek kosztów działań jako podstawa wyjściowa modelu rachunku kosztów promocji , red. E. Nowak, M. Nieplowicz, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, PN nr 289, Wrocław 2013.
-
Rachunek kosztów promocji jako narzędzie wspierające zarządzanie promocj [w:] Zarządzanie działalnością marketingową w skali krajowej, międzynarodowej i globalnej, red. A. Pabian, Politechnika Częstochowska, Częstochowa 2011.
-
Pomiar i ocena działalności promocyjnej [w:] Rachunek kosztów i pomiar dokonań&rdquo, red. E. Nowak, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2011.
-
System planowania, raportowania i kontroli kosztów promocji [w:] Rachunkowość a controlling, red. E. Nowak, Wrocław 2010.
-
Budżetowanie kosztów promocji[w:] Budżetowanie jednostek działalności gospodarczej w teorii i praktyce, red. W. Krawczyk, J. Mielcarek, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, Poznań 2010.
-
Zróżnicowanie kosztów promocji w działalności przedsiębiorstw[we:] Współczesne przedsiębiorstwo. Zasobowe czynniki sukcesu w konkurencyjnym otoczeniu, red. J. Fryca, J. Jaworski, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, Gdańsk 2009.
-
Podstawy teoretyczne pomiaru efektywności działalności promocyjnej, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu, Wrocław 2009.
-
Dobór modelu rachunku kosztów do specyfiki promocji [w:] Rachunkowość a controlling, red. E. Nowak, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2007.
-
Strukturalizacja kosztów promocji na potrzeby zarządcze, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu, Wrocław 2005.
-
Zakres i identyfikacja procesowo-działaniowa kosztów reklamy , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu, Wrocław 2004.
SKRYPTY
Polityka i etyka rachunkowości , skrypt Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu, Wrocław 2013.
-
Systemy finansowo-księgowe , skrypt Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu, Wrocław 2013.
-
Wycena aktywów i pasywów , skrypt Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu, Wrocław 2013.
- Rachunek kosztów. Elementy rachunkowości zarządczej- zbiór zadań , red. D. Sołtys (Marta Targowicz jako współautor), skrypt Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław 2006.
|
|